واكنش محافل سیاسی عراق به تصمیم اخیر مجلس این كشور
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا ، این محافل سیاسی با اظهار مواضع و صدور بیانیه های مختلف ضمن انتقاد از تصمیم اخیر مجلس تاكید كردند بودجه اختصاص یافته برای امنیت نمایندگان مجلس چالش بزرگی برای اقتصاد كشور بهمراه خواهد داشت.

'احمد الصافی' نماینده مرجعیت در كربلا در واكنش به این اقدام مجلس اظهار داشت: این بودجه می تواند زمینه بازسازی منابع آبیاری مردم در منطقه شود.

وی تاكید كرد: در حال حاضر بدلیل سو استفاده نیروهای آمریكایی از منابع طبیعی شهر كربلا آب رودخانه های این منطقه آلوده است و با بودجه یاد شده بسیاری از این چالش ها را می توان از بین برد.

از سوی دیگر گروه فضیلت در مجلس با انتقاد شدید از تصمیم اخیر مجلس تاكید كرد كه مجلس در هر شرایط باید منافع ملی را در نظر گیرد .

به گفته این گروه شرایط كنونی عراق نیاز به برنامه ریزی سیاسی و اقتصادی كارشناسانه مناسبی دارد و خواست مردم باید همواره در اولویت قرار گیرد.

كمیته سیاسی جریان صدر نیز اعلام كرد كه فراكسیون الاحرار مجلس نمایندگان اقدام به جمع آوری امضای برخی مخالفان این طرح كرده است.

'كرار الخفاجی' به رسانه های محلی گفت كه به اعتقاد جریان صدر این بودجه می تواند بسیاری از شهرهای عراق كه توسط نیروهای آمریكایی ویران شده را آباد سازد.

'عمار طعمه' عضو كمیته امنیت و دفاعی مجلس عراق نیز در این خصوص گفت: این تصمیم زمانی اتخاذ شده است كه مردم ما شاهد بدترین حملات خونین از سوی تروریست ها هستند و این اقدام می تواند در نزد افكار عمومی تاثیر بسیار نامناسبی داشته باشد.

خاورم ** 1385**1200** 3404





:: برچسب‌ها: سنگ , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: